Network Update

WPAG7L6W

 

به تازگی متوجه شدیم که برخی از بازیکنان با مشکلاتی در مورد شبکه در مناطق متعدد  در ایالات متحده و اروپا شرق وغرب مواجه شده اند . ما فکر کردیم به صورت کلی به شما در مورد آنچه که ما در این مورد به صورت به روز رسانی انجام دادیم گفته شود ، به دلیل این که مسئله بسیار مهمی میباشد.

این نوع  مشکلات به طور کلی از ظرفیت سرور محدود و یا اتصال به شبکه ضعیف صورت گرفته است. در این مورد، مشکلات به طور کامل مربوط به ، اتصال به شبکه بود که به ۳ شکل ایجاد شده بود مشکل دو نفر از آنها مربوط به DDoS ، و دیگری مربوط به اتصال به ISP بود .

اول ، مشکل و حملات DDOS در کل یک ( Data center ) یک منطقه رخ داد که آن هم به دلیل اشباع تمام اتصالات به آن مرکز داده بوده است . این یکی از مشکلاتی است که اخیرا رخ داده است که بازیکنانی که از بازی هایی با مشخصات بالا استفاده می کنند را به ستوه آورد. این امر باعث شد تا بازیکنان به فکر مسدود کردن و یا رها کردن به صورت کامل و قطعی این بازی ها بیفتند که دلیل این امر این است که (network packet ) به صورت کامل به مرکز داده نمی رسید که باعث ایجاد کاهش اختلالات شود . در مدتی کوتاه ، ما را مجبور به واکنش در مقابل این مشکلات کرد در صورتی که تعمیر زیرساختهای این موضوع و حفاظت از آن نیاز به زمان بیشتری دارد .
دوم ، حملات جهت دار در یکی از سرورها بود که این موضوع را رفع و یک ماه پیش منتشر شد . هدف این حملات بازیکنان حرفه ای و یا مسابقات بود . مشکل اصلی در این حملات ، توانایی نفوذ و حمله با داشتن IP اصلی و دقیق از سرور بازی است که به آنها این اجازه داده می شد با داشتن کمترین اطلاعات ، بتوانند دست به این موضوع بزنند. ما به تازگی با آپدیت Dota2 ، سرور Dota TV و Steam ، توانستیم از آدرس IP خود بهتر محافظت کنیم و همچنین سیستم lobby نیز بهبود یافت که این موضوع به عنوان یک راه امن برای برگذاری مسابقات با کاهش نفوذ به آدرس IP از طرق مختلف مانند خطای انسانی و یا نرم افزار شخص ثالث شده است .

سوم ، اتصال مربوط به شبکه بوده است که منجر شد تا برخی از بازیکنان مشکلاتی ما بین ISP خود و سرور بازی داشته باشند. برای مدتی این مشکل در مناطق جنوب شرق آسیا و جنوب آمریکا مشاهده شد و این مشکل در مناطق دیگر در سراسر دنیا وجود نداشت . پیدا کردن راه حل مناسب برای هر منطقه و ( Local Isp ) ، ما را ملزم به کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تری از بازیکنان خود کرد و ما نیز در حال کسب تجربه در این زمینه هستیم . بنابراین ، این هفته ما یک سیستم پیشرفته بر روی شبکه راه اندازی کردیم که به صورت خودکار اطلاعاتی از اتصالات بازیکنان جمع آوری کند که به پایان رسیده است.

اتصال خوب و موفق به شبکه نیازمند داشتن تجربه بیشتر در DOTA 2 است . در حالی که گروهی بر روی مشکل هسته ای شبکه کار می کنند ،
ما نیز بر روی کاهش اثرات آن در حال فعالیت هستیم . آپدیت این هفته شامل بهبود تشخیص اتصال به (Poor Network Condition ) بود . پیش از این ، سیستم تشخیص این موضوع باعث شده بود تا تعدادی از بازیکنان به طور کلی اتصال به سرور بازی را از دست بدهند . این سیستم جدید تشخیص ( الکوریتم اتصال ) در حال حاضر دارای نظارت بر اتصال بازیکنان به سرور به صورت واقعی و نظارت در اتصال چند بازیکن به سرور ضعیف است . در صورت داشتن اتصال ضعیف به سرور در مسابقات ، بازی فورا به صورت safe to leave در می آید و نتایج بازی نیز درج نخواهد شد .

 

کپی با ذکر نام منبع مجاز است

موارد مشابه

0 thoughts on “Network Update”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

اخبار کوتاه

حجم آپدیت Rebon مشخص شد ( 7 گیگابایت) البته این آپدیت به صورت رسمی منتشر نشده و نسخه بتا(Beta) هست و نیازی هم به دانلود تا ارائه نسخه اصلی نیست.